.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خطر تعطیلی نیمی از کارخانجات تولید آرد در مازندران

نیمی از کارخانجات تولید آرد در مازندران در معرض خطر تعطیلی قرار دارند.
به گزارش شمال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور در جلسه بررسی مشکلات کارخانجات آرد استان، با بیان اینکه کارخانجات تولید آرد مازندران تنها از ۳۰ درصد ظرفیت خود استفاده می ‌کنند، گفت: اگر سهمیه ‌ای که دولت به آنها می ‌دهد قطع شود نصف این واحدها تعطیلی می شوند.

رمضانعلی ملک افزود: بستر مناسبی برای توسعه صادرات و جهش صادراتی با توجه به فضای جدید بین‌المللی باید فراهم شود.

وی با تأکید بر واردات موقت گندم و صادرات آرد گفت: در زنجیره گندم، آرد و نان می ‌توان حداقل ۱۰ هزار شغل در استان ایجاد کرد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور افزود: با توجه به اینکه مرزهای عراق برای صادرات آرد کشور ترکیه بسته‌شده است این بهترین فرصت برای کارخانجات آرد استان جهت حضور حداکثری در بازارهای عراق است.

رمضانعلی ملک گفت: با نهایی شدن مباحث مربوط به برجام باید از فضای جدید ایجادشده برای اقتصاد کشور در عرصه بین‌المللی حداکثر استفاده را کرد و تنش‌های ایجادشده میان کشورهای منطقه فرصتی مغتنم به دست داده تا مازندران بتواند جایگاه ویژه‌ای را در صادرات کالاهای موردنیاز کشورهای همسایه خصوصاً آرد مصرفی این کشورها کسب کند.

به گفته وی؛ با حمایت دولت و بکارگیری توان حداکثری کارخانجات آرد باید برگ جدیدی از دفتر افتخارات صادرات مازندران ورق بخورد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.